Amsterdam is Europese JD Sports Flagship Store rijker

10 dagen feest voor de speciale opening

Sneaker liefhebbers kunnen hun hart ophalen in Amsterdam. Afgelopen zaterdag 17 oktober heeft JD Sports de Europese Flagship Store geopend in onze hoofdstad. De hypermoderne store aan de Nieuwendijk 196 telt een oppervlakte van maar liefst 900m2 verdeeld over 2 verdiepingen. De Flagship Store heeft het grootste en beste assortiment aan sneakers en streetwear. Het exclusieve ‘Only at JD’ sneaker aanbod van de grote merken waar JD Sports mee samenwerkt zoals Nike, Puma en Adidas is mooier dan ooit. Om de opening te vieren is het 10 dagen lang feest. Tot en met zondag 25 oktober vinden er verschillende events, optredens en activiteiten plaats in de Flagship Store.

Assortiment
Het beste en grootste assortiment van merken zoals Adidas, Puma, Nike, EA7, The North Face, Lacoste en de eigen brand Supply & Demand is beschikbaar in de nieuwe Flagship Store. Buiten een enorm aanbod aan sneakers is er ook een afdeling speciaal voor streetwear, sportswear en fitnesskleding van de verschillende merken. Ook is er in de JD Sport store een afdeling voor voetbalkleding inclusief verschillende Ajax tenues.

Hypermoderne Store Klanten hebben afgelopen weekend de gloednieuwe store met eigen ogen kunnen zien. Naast het waanzinnige aanbod van sneakers en streetwear is de winkel een hele belevenis. De nieuwe Flagship Store is voorzien van de nieuwste technische snufjes. Zo geeft JD Sport het kopen van sneakers een extra dimensie. Schoenen worden niet door een medewerker uit het magazijn gehaald, maar worden door middel van een loopband naar de winkel gebracht. Overal in de grote store zijn verschillende interactieve spiegels te vinden. Deze spiegels kunnen veranderen naar een kiosk waar producten direct online gekocht kunnen worden. Ook kunnen social media fans selfies plaatsen die direct te zien zijn in de store op de social media wall.

10 dagen feest!

Om de langverwachte opening van de Flagship Store in Amsterdam te vieren is het 10 dagen feest in de winkel. Van maandag 19 oktober tot en met vrijdag 23 oktober vieren de merken waar JD Sports mee samenwerkt deze opening.

In het weekend van 24 en 25 oktober zijn er te gekke freestyle performers en promotieteams aanwezig. Een DJ zal de sfeer verhogen en er worden mooie goodies van alle merken uitgedeeld. Ook maken de bezoekers kans op één jaar gratis ’trainers’ bij JD Sports.

Over JD Sports

JD Sports begon in 1981 met één John David Sports winkel in het Engelse Bury. In 1983 volgde de tweede winkel in Manchester en tegen de tijd dat JD Sports in 1996 naar de beurs ging, waren er 56 winkels. De Engelse modeketen is eigenaar van verschillende sport- en modemerken met ruim negenhonderd winkels verdeeld over Engeland, Frankrijk, Spanje en Nederland.

Het exclusieve aanbod bij JD Sports is mogelijk gemaakt door de nauwe samenwerkingen met tientallen A-sportmerken zoals Nike, Adidas, Reebok, Puma en Lacoste. Naast het brede assortiment aan sneakers zijn er ook andere merken schoenen, accessoires en casual- en sportkleding verkrijgbaar voor dames, heren en kinderen. De items die alleen verkrijgbaar zijn bij JD Sports zijn te herkennen aan het label ‘Only at JD’.