Rappersduo Stepherd & Skinto verkennen de sneakerwereld

Sneakers zijn niet meer weg te denken uit het huidige straatbeeld. Waar men vroeger met sneakers geweigerd werd in een club, is binnenkomen zonder nu bijna onmogelijk. Van de catwalk tot bij de supermarkt om de hoek: Overal zijn mensen op sneakers te vinden. Sneakers zijn meer geworden dan een paar praktische schoenen, het is een accessoire dat een outfit kan maken of breken.

Rappersduo Stepherd & Skinto zijn echte sneakerfreaks. Ze dragen bij elke outfit een paar sneakers dat hun eigen stijl laat zien. Zonder een paar toffe kicks zou hun outfit niet compleet zijn. Afgetrapte sneakers vinden ze lekker zitten maar nieuwe sneakers hebben ze nooit genoeg.

‘King of Trainers’ JD Sports weet alles over de ins en outs van sneakers. Ze hebben een enorm aanbod aan toffe sneakers en hebben een groot aantal exclusives dankzij nauwe samenwerkingen met de grote merken zoals Nike, Adidas en Puma. JD Sports gaat daarom een dag shoppen met Stepherd en Skinto in Rotterdam. Zo zien Stepherd en Skinto het hele assortiment en kunnen ze nieuwe ‘pattas’ uitzoeken zodat ze er weer fresh uit zien.

JD Sports is langzaam Europa aan het veroveren en heeft als doel hun imperium verder uit te breiden door klanten alleen het beste uit de sneakerwereld te bieden. Met het openen van een eigen Europese Flagship Store hier in hartje Amsterdam maakt JD Sports zijn naam als ‘King of Trainers’ helemaal waar. De gigantische Flagship store zal het sneaker aanbod van Amsterdam naar een next level tillen.

Voor de Flagship Store opening die plaats gaat vinden op zaterdag 17 oktober, gaan Stepherd en Skinto zich begeven in de wereld van sneakers. Samen met Puna.nl, hét platform voor hiphop & lifestyle gaat het rappersduo in hun eigen stad Amsterdam de straat op om uit te zoeken waarom sneakers zo belangrijk zijn voor mensen. Ook krijgen zij als één van de eersten een kijkje in de hypermoderne store aan de Nieuwendijk 196 om het aanbod van de tofste sneakers te bekijken en alle technische snufjes die de nieuwe store biedt uit te proberen. Hun avonturen zijn te volgen via Puna.nl en Youtube.

#JDSportsNL

Over JD Sports

JD Sports begon in 1981 met één John David Sports winkel in het Engelse Bury. In 1983 volgde de tweede winkel in Manchester en tegen de tijd dat JD Sports in 1996 naar de beurs ging, waren er 56 winkels. De Engelse modeketen is eigenaar van verschillende sport- en modemerken met ruim negenhonderd winkels verdeeld over Engeland, Frankrijk, Spanje en Nederland.

Het exclusieve aanbod bij JD Sports is mogelijk gemaakt door de nauwe samenwerkingen met tientallen A-sportmerken zoals Nike, Adidas, Reebok, Puma en Lacoste. Naast het brede assortiment aan sneakers zijn er ook andere merken schoenen, accessoires en casual- en sportkleding verkrijgbaar voor dames, heren en kinderen. De items die alleen verkrijgbaar zijn bij JD Sports zijn te herkennen aan het label ‘Only at JD’.